Мета: з`ясувати поняття
професійно-педагогічної компетентності; розкрити складові та
процес формування професійної культури і компетентності в системі
професійної підготовки вчителя; розглянути групи ключових компетентностей за
різними джерелами та можливі шляхи їх формування; визначити перспективи роботи
педагогічного колективу з підвищення професійної компетентності вчителя; формувати особистісну потребу та психологічну готовність
педагогів для підвищення професійної компетентності та роботи в умовах
реформування освіти.
Очікуваний результат: мотивація
педколективу до підвищення рівня професійної майстерності; розвиток та
зростання професійної компетентності
кожного вчителя як основної
передумови підвищення якості освітнього процесу в НВК.
Нова українська держава,
глобалізована національна спільнота, концептуальні засади реформування
середньої школи «Нова українська школа» потребують оновлення засад педагогічної
діяльності, нового професійного мислення , носій якого, учитель, має виявляти високий рівень мотивації та професійної
готовності до інноваційних зрушень.
Розвиток професійної майстерності педагогів закладу в
2018-2019 н.р. здійснювався через роботу над новою науково - методичною темою «Забезпечення рівного доступу до якісної освіти шляхом
формування життєвих компетентностей особистості учня, вихованця, поєднання
інноваційних і традиційних освітніх технологій в усіх видах діяльності НВК» Виховати
компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий учитель, тому вся
методична робота і була спрямована
на розвиток компетентної особистості педагога, здатної на саморозвиток,
упровадження й апробацію освітніх новацій і технологій відповідно до
європейського і світового освітніх просторів, стимулювання педагогічних
працівників до підвищення своєї майстерності.