Темою обговорення став сучасний урок у контексті компетентнісно
орієнтованої освіти, яка зорієнтована на
практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що
зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на
розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь здобувачів
освіти.
З`ясовано саме поняття «компетентність», основні його складові, розглянуто
основні групи ключових компетентностей та шляхи їх формування.
Особливий інтерес викликала дискусія як підготувати і провести
компетентісно зорієнтований урок. Загальний висновок:
потрібно відповідально ставитися до своїх обов’язків, але
найбільше – вийти на сучасний рівень педагогічного мислення. Реалізація
прагнення провести завтрашній урок краще за сьогоднішній розпочинається з його
підготовки. Учитель має володіти добре розвиненими навичками моделювання,
проектування, конструювання уроку.
|