09.12.19

09 грудня 2019 року в НВК №1 «Мрія» відбулося планове засідання малої педагогічної ради з чергою денною: «Аналіз процесу адаптації учнів п’ятих класів до навчання в середній школі».


           МЕТА :
Об'єднання педагогічного колективу для підвищення ефективності його роботи, використання передового досвіду, психолого-педагогічних досягнень практичної і психологічної науки у діяльності вчителів початко­вих класів, вчителів-предметників, класних керівників, вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності в освітньому процесі, вирішення проблеми збереження здоров'я та емоційного благополуччя учнів, учителів та батьків.
ЗАВДАННЯ:
Обмінятися досвідом педагогів початкової школи й основної школи, окреслити шляхи їх взаємодії та співпра­ці, що дозволить успішно подолати складний період адаптації, пов'язаний з новими умовами навчання, з іншим педагогічним стилем, вимогами вчителів основної школи, з навчальним навантаженням.
 Форма проведення: педрада-консиліум.


Голова педради Щербина О.С., директор закладу, наголосила, що принцип наступності в навчанні, вихованні та розвитку дитини має велике значення, це одна з найважливіших складових  систематичності і послідовності. Актуальність проблеми наступності підтверджується й результатами психолого-педагогічноі діагностики, яка свідчить про зниження загальної успішності учнів, наявність прикмет дезадаптації у деяких здобувачів освіти, зниження їх емоційного благополуччя та їх батьків.


Про що необхідно пам'ятати вчителеві на перехідному етапі?
·        Про вікові та індивідуальні особливості учнів;
·        гуманізацію відносин із здобувачами освіти;
·        вдосконалення самого педагога в процесі роботи;
·  дотримання гігієнічних вимог до уроку й те, що їх порушення погіршує;
·        здоров'я учнів та педагогів;
·        необхідність підтримання тісного контакту з родиною учня.



У ході педради були вироблені напрямки роботи всіх учасників освітнього процесу, скоординовано дії педагогічного колективу, надано рекомендації вчителям-предметникам у роботі з п’ятикласниками з метою попередження дезадаптації, скоординовано діяльность класних керівників п'ятих класів та психологів закладу.