МЕТА :
Об'єднання педагогічного колективу для підвищення
ефективності його роботи, використання передового досвіду,
психолого-педагогічних досягнень практичної і психологічної науки у діяльності
вчителів початкових класів, вчителів-предметників, класних керівників,
вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності в
освітньому процесі, вирішення проблеми збереження здоров'я та емоційного
благополуччя учнів, учителів та батьків.
ЗАВДАННЯ:
Обмінятися досвідом педагогів початкової школи й основної
школи, окреслити шляхи їх взаємодії та співпраці, що дозволить успішно
подолати складний період адаптації, пов'язаний з новими умовами навчання, з
іншим педагогічним стилем, вимогами вчителів основної школи, з навчальним
навантаженням.
Форма проведення: педрада-консиліум.
Голова
педради Щербина О.С., директор закладу, наголосила, що принцип наступності в
навчанні, вихованні та розвитку дитини має велике значення, це одна з
найважливіших складових систематичності
і послідовності. Актуальність проблеми наступності підтверджується й результатами
психолого-педагогічноі діагностики, яка свідчить про зниження загальної успішності учнів,
наявність прикмет дезадаптації у деяких здобувачів освіти, зниження їх
емоційного благополуччя та їх батьків.
Про що необхідно
пам'ятати вчителеві на перехідному етапі?
·
Про вікові та індивідуальні особливості
учнів;
·
гуманізацію відносин із здобувачами освіти;
·
вдосконалення самого педагога в процесі
роботи;
· дотримання гігієнічних вимог до уроку й те,
що їх порушення погіршує;
·
здоров'я учнів та педагогів;
·
необхідність підтримання тісного контакту з
родиною учня.
У ході педради були вироблені напрямки роботи всіх учасників освітнього
процесу, скоординовано дії педагогічного колективу, надано рекомендації
вчителям-предметникам у роботі з п’ятикласниками з метою попередження
дезадаптації, скоординовано діяльность класних керівників п'ятих класів та
психологів закладу.




