Дискусійні
питання:
- Як трансформувалося
розуміння про наступність між дошкільною та початковою освітою зі стартом Нової
української школи?
- Цілісність між
дошкільною та початковою освітою.
- Принципи побудови дошкільної та початкової освіти.
- Наступність
дошкільної освіти і школи: як забезпечити спільність дій в організації освітнього процесу?
Висновок:
Зберігаючи
наступність, дошкільний підрозділ і школа мають провадити освітню діяльність
спільно і системно — всім педагогічним колективом. Лише об’єднавши
зусилля педколективів дошкільної і
початкової ланок шкільної освіти, а також отримавши підтримку батьківської громади, можливо забезпечити психологічно
виважений і успішний для дитини перехід з попереднього рівня освіти на
наступний.