- Про
рівень навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2018-2019 н. р.
- Удосконалення
уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя й учня.
Мета і завдання педради: пошук нових можливостей педагогів
для професійного зростання; збагачення професійного досвіду; опанування етапів діяльності особистісно
орієнтованого уроку як основної ланки співпраці вчителя й учня шляхом
використання інноваційних технологій.
Форма проведення: педрада-панорама з елементами рольової гри.
В ході виступів кожна група довела, чому саме ця структурна одиниця (етап) уроку є важливою, які конкретно інновації можна використати для досягнення найкращого результату цього етапу уроку й представила свої розробки (майстер-клас).
У заключному слові директор
закладу Щербина О.С. зазначила:
- Підбиваючи підсумки, хочу
зазначити, що хоч кожний учитель у цій аудиторії має свою думку з приводу
важливості структурних елементів уроку (для одних успіх забезпечується ефектним
початком, для інших значно важливішим є підбиття підсумків, обговорення
досягнутого, для третіх–пояснення та взаємодія з унчнями), але головне ми ще
раз усвідомили, що сучасний урок –це особистісно орієнований урок, головною
ознакою якого є дитиноцентризм. Незаперечним є той факт, що наш колектив (і це
продемонструвала сьогоднішня розмова) намагається бачити не тільки
сьогоднішній, а й завтрашній день, передбачити свою діяльність на основі
принципово нових ідей, підходів і технологій, ведучи за собою дітей.
Вважаю, що більшість вчителів має великий творчий потенціал, бо всі ми
розуміємо, що настав час справжніх випробувань, пошуку, нового змісту освіти.