23.01.19

23 січня 2018 року в НВК №1 «Мрія» відбулося планове засідання педагогічної ради, на якому розглянуто такі питання:


- Про рівень навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2018-2019 н. р.

Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя й учня.

Мета і завдання педради:  пошук нових можливостей педагогів для професійного зростання; збагачення професійного досвіду;  опанування етапів діяльності особистісно орієнтованого уроку як основної ланки співпраці вчителя й учня шляхом використання інноваційних технологій.
Форма проведення:  педрада-панорама з елементами рольової гри.




 У ході підготовки до педради було створено 5 груп по кількості структурних елементів особистісно орієнтованого уроку. 







Групи формувалися за бажанням самих педагогів. 








Групи отримали завдання показати можливість застосування інтерактивних методів, прийомів навчання в окремій структурній одиниці уроку та презентувати свої наробки й висновки перед членами педагогічної ради. 





В ході виступів кожна група довела, чому саме ця структурна одиниця (етап) уроку є важливою, які конкретно інновації можна використати для досягнення найкращого результату цього етапу уроку й  представила свої розробки (майстер-клас).







У заключному слові директор закладу Щербина О.С. зазначила:
 - Підбиваючи підсумки, хочу зазначити, що хоч кожний учитель у цій аудиторії має свою думку з приводу важливості структурних елементів уроку (для одних успіх забезпечується ефектним початком, для інших значно важливішим є підбиття підсумків, обговорення досягнутого, для третіх–пояснення та взаємодія з унчнями), але головне ми ще раз усвідомили, що сучасний урок –це особистісно орієнований урок, головною ознакою якого є дитиноцентризм. Незаперечним є той факт, що наш колектив (і це продемонструвала сьогоднішня розмова) намагається бачити не тільки сьогоднішній, а й завтрашній день, передбачити свою діяльність на основі принципово нових ідей, підходів і технологій, ведучи за собою дітей. 
Вважаю, що більшість вчителів має великий творчий потенціал, бо всі ми розуміємо, що настав час справжніх випробувань, пошуку, нового змісту освіти.