19 листопада 2018 року в НВК №1 «Мрія» відбулося бінарне засідання психолого-педагогічного семінару «Психолого-педагогічні
аспекти формування успішної особистості педагога» з теми «Психолого-педагогічне
проектування інноваційної діяльності вчителя, спрямованої на особистісну модель
взаємодії з дитиною» та постійно діючого семінару – практикуму «Розвиток
творчої ініціативи вчителів та учнів на основі інноваційних підходів до
освітнього процесу» з теми «Педагогіка
партнерства».
У ході засідання були з’ясовані сутність педагогіки партнерства, її основні
функції, орієнтири, які ведуть до її реалізації, а також шляхи подолання
негативних педагогічних стереотипів.
Висновок
засідання: сучасне навчання й виховання здобувачів освіти вимагає нової
педагогічної етики, визначальною рисою якої є взаєморозуміння, взаємоповага та
творче співробітництво вчителя, здобувача освіти та батьків здобувача освіти,
адже як зазначила Міністр МОН України Л. Гриневич «Ми можемо оновити зміст освіти, поставити у школі хороше обладнання…,
але якщо туди не прийдуть учителі, які володіють методами навчання
компетентностей, які люблять роботу і розуміють, що таке педагогіка
партнерства, тоді реформа в освіті не відбудеться. Учитель перший стоїть на порозі завтрашнього дня».